rubriken passar in till kategorin

Snusar du?
- självklart. inteeeeeeeeeeee.
Röker du?
- usch. har aldrig tagit ett bloss
Gör du frukosten själv?
- ja... ?
Har du suttit i rätten?
- nej, inte än ;)
Har du slagit ner någon? 
-
sist en mygga. hehe.
Har du pussat någon av samma kön?
- ja ;)
Har du varit på strippklubb?
- haha, nej.
Vad gör du när du blöder näsblod?
- bomull kanske?
När grät du senast?
- när jag såg bejamin buttom. grät bokstavligt talat genom hela filmen.
Vem kan du prata om allt med?
- sistah'
Har du solglasögon?
- självklart
Skriv en mening på engelska
- What time is it?
Vem pussade du senast?
- min katt ;P
Vem kramade du senast?
- Annaaaaaaaaaa
Vad är din högsta önskan just nu?  
- att jag får en träävlig sommar
Vad heter ditt hårspray du använder?
- saltvattenspray is the shit
Vem gillar älskar du?
- qué? mina nära och kära
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- blå-vit-randig
Känner du någon som heter Niklas?
- hmmm. naej.
Har du bärbar data?
- såklart ;)
Är du blyg?
- oftast inte. haha.
Vad tänker du på just nu?
- när blir det middag?
Vad ska du göra nu?
- vänta på att mams kommer hem så det blir käk. m
Vart hittade du den här listan?
- vioola den coola
Berätta 3 saker om dig som ingen vet.
- jag älskar digistivekex med chokladsås. jag vet. det låter skabb.
- jag köper B&J mer för förpackningen än själva glassen
- jag borstar håret typ varannan vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0